SjuHundraMiljoner

Direktlänk till inlägg 1 april 2009

Snart är min tid över

Av SjuHundraMiljoner - 1 april 2009 10:46

AV: MesserSchmitt

Snart är min tid över på denna blogg. :( Fast egentligen behöver det inte vara en sur gubbe för jag är glad som få. Jag har kommit in på en pilotutbildning i Los Angeles och det ska bli skitskoj. Det är American Airlines som har den skolan så jag kommer ha jobb när utbildningen är klar, men jag tror dock att jag kommer ha dåligt med tid att blogga under studieperioden. Utbildningen börjar 1:a maj så tills dess ska jag mata på så mycket inlägg jag bara kan så håll tillgodo. 

 
 
Syltan

Syltan

1 april 2009 16:58

är det ett aprilskämt eller ?? :-/
Du - pilot? Du kan ju inte ens köra bil...
(hihi)

http://syltan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

fru besserwisser

1 april 2009 18:03

med all turbulens på ditt jobb så skulle det ju inte vara helt out there.. men jag gissar ändå på April April... :-)

 
Sofia

Sofia

1 april 2009 19:51

Graaattis!!! (eller? :P)

http://sofiasko.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SjuHundraMiljoner - 15 oktober 2009 23:05

Av: BesserWisser Härliga tider, sköna tider. Med en kall i sin hand, sonen i knät och liggandes i hängmattan i solnedgång! Till råga på allt bli rånad på läckerheterna av vår taggiga inneboende Ralph som oxå diggar öl, korv och hårdrocksbandet Mu...

Av SjuHundraMiljoner - 10 juni 2009 14:54

AV: BesserWisser   Tänkte bara bli lite nostalgisk och tänka tillbaka på alla härliga stunder jag och MesserSchmidt haft på jobbet då vi faktiskt var aktiva på den här bloggen.   Faktum är att man blir som mest kreativ när man gör nått väldigt monoto...

Av SjuHundraMiljoner - 16 april 2009 23:24

AV: MesserSchmitt ...för att jag återigen har svikit bloggen under en viss tid. Detta beror på många faktorer som bland annat innefattar en absurd förkylning/sjukdom samt påsken med påskhare och allt vad det innebär.  Det har dock hänt en hel del som...

Av SjuHundraMiljoner - 8 april 2009 15:11

AV: MesserSchmitt Ja nu har då löpträningen kommit igång. Fick ett presentkort på löplabbet av min underbara flickvän så nu ska nya skor köpas in och sedan är det bara att köra ännu hårdare. Jag hade med mig min flickvän på första löprundan och hon f...

Av SjuHundraMiljoner - 6 april 2009 13:19

AV: MesserSchmitt Jag är en människa som lever lite såhär dag för dag och i förbifarten hör jag lite löst vad som händer i världen och just nu pågår tydligen en finanskris som är rätt allvarlig. Ibland så kommer dock nyheter som jag inte har så stor ...

Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards