SjuHundraMiljoner

Direktlänk till inlägg 28 mars 2009

Baksidan av hård träning

Av SjuHundraMiljoner - 28 mars 2009 01:56

AV: MesserSchmitt

Efter detta inlägg kan det komma någon kommentar a´la "Vad var det jag sa!" osv. Min extremt hårda träning gav i går ett bakslag grande. Jag hade kört ett core/flex pass på lunchen och skulle köra crossfit på kvällen. Under dagen hade jag haft lite huvudvärk och känt mig lite slö, men det som inte dödar det härdar. Satt på ett möte och kände att svetten rann men jag tänkte att det var väl lite varmt i rummet. När så crossfit passet drog igång så tog det inte lång tid innan kroppen började säga ifrån och till slut så började periferiseendet försvinna i en vit dimma. Senast jag hade den känslan var när jag gjorde lumpen och den gången svimmade jag så jag bröt passet vilket kändes lite pinsamt men välbehövligt. Tror att en förkylning är på gång men nu blir det lite lugnare på träningsfronten ett tag så batterierna kan laddas på nytt. 

Dock så är det ju som dom säger, vill man vara fin får man lida pin!

 
 
Ingen bild

V

28 mars 2009 10:35

Vad var det jag sa?

 
Sofia

Sofia

28 mars 2009 23:29

Men du måste lugna dig, kör på en återhämtningsvecka var sjättevecka och gå bara på yoga och såna där lättare pass. Det måste man göra för att kunna se några resultat med hårdträningen. (en tjej som vet sa det till mig i alla fall...)

http://sofiasko.bloggagratis.se

 
Syltan

Syltan

29 mars 2009 22:12

HUA! Asså va... det där låter galet!
Nä, gör som jag; pilla lite navelludd och käka sjåklaaa :-O

http://syltan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SjuHundraMiljoner - 15 oktober 2009 23:05

Av: BesserWisser Härliga tider, sköna tider. Med en kall i sin hand, sonen i knät och liggandes i hängmattan i solnedgång! Till råga på allt bli rånad på läckerheterna av vår taggiga inneboende Ralph som oxå diggar öl, korv och hårdrocksbandet Mu...

Av SjuHundraMiljoner - 10 juni 2009 14:54

AV: BesserWisser   Tänkte bara bli lite nostalgisk och tänka tillbaka på alla härliga stunder jag och MesserSchmidt haft på jobbet då vi faktiskt var aktiva på den här bloggen.   Faktum är att man blir som mest kreativ när man gör nått väldigt monoto...

Av SjuHundraMiljoner - 16 april 2009 23:24

AV: MesserSchmitt ...för att jag återigen har svikit bloggen under en viss tid. Detta beror på många faktorer som bland annat innefattar en absurd förkylning/sjukdom samt påsken med påskhare och allt vad det innebär.  Det har dock hänt en hel del som...

Av SjuHundraMiljoner - 8 april 2009 15:11

AV: MesserSchmitt Ja nu har då löpträningen kommit igång. Fick ett presentkort på löplabbet av min underbara flickvän så nu ska nya skor köpas in och sedan är det bara att köra ännu hårdare. Jag hade med mig min flickvän på första löprundan och hon f...

Av SjuHundraMiljoner - 6 april 2009 13:19

AV: MesserSchmitt Jag är en människa som lever lite såhär dag för dag och i förbifarten hör jag lite löst vad som händer i världen och just nu pågår tydligen en finanskris som är rätt allvarlig. Ibland så kommer dock nyheter som jag inte har så stor ...

Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards