SjuHundraMiljoner

Alla inlägg den 2 mars 2009

Av SjuHundraMiljoner - 2 mars 2009 09:50

AV: MesserSchmitt

Efter 3 dagars vila skulle jag träna igår, men sängen visade sig vinna över min träningsabstinens. På torsdag åker jag till Göteborg för att se Jerry Williams på Rondo. Detta är ett litet familjeevenemang eftersom det är pappas pensionsålderspresent och det innebär att min vanliga träningsvecka blir lite konstig så jag måste träna idag. Vet inte vad det blir men något roligt ska jag väl komma på. 

Av SjuHundraMiljoner - 2 mars 2009 09:08

AV: MesserSchmitt

Jag anser mig själv vara en helt okej bilförare. Vissa skulle säkert inte hålla med utan tycka att jag kör som en biltjuv och det kanske jag gör fast en bra biltjuv i såna fall. Hursomhelst så tycker jag att det finns på tok för mycket idioter ute på vägarna och i lördags morse fick jag och min bil känna på det. Visst i denna historia kommer jag komma ut som boven i dramat men ni kommer förstå poängen. 

Som sagt det var lördag morgon och jag skulle åka hem från tjejen. Kommer till en korsning där jag ska svänga höger och har företräde. Jag tittar åt vänster och ser att en bil är på väg och jag tänker "Hinner jag, nja det är knappt jag stannar" tittar fram och då har en annan bil stannat vilket leder till att jag kör in i arslet på denna bil. JA det är mitt fel för jag ska ha koll framåt, men om JAG hade kunna köra ut om än knappt så hade ju han en hel fikapaus på sig att svänga ut. 

För i helvete hur svårt ska det vara att köra ut när man har tid!? Och hur lång tid behöver en normal människa på sig för att köra ut, 2 minuter, 5 minuter, 30 minuter, ett halvår eller ett decennium!? 

Jag blir så förbannad på puckon på vägarna!


 

Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards