SjuHundraMiljoner

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av SjuHundraMiljoner - 10 mars 2009 14:13

AV: MesserSchmitt

 Vi börjar med en liten enkel grej om Göteborg. I lördags skulle jag och min far ta hundarna på en långpromenad och min syster har ett jättebra grönområde med långa och olika spår så vi siktade på en tvåtimmars för att hundarna skulle vara riktigt trötta och sova hela kvällen medans vi var på Jerkas krogshow.

Vi börjar gå och hundarna gör sina behov och bra medborgare som vi är så plockar vi upp bajset från marken för att andra hundar och människor inte ska trampa i det. 

Döm om min förvåning när vi går längs detta stråk i 1 (EN!!!) timme utan en enda soptunna. Till slut slängde jag påsen i skogen för jag ville inte fortsätta promenaden med en bajspåse i handen. Efter det fortsätter promenaden ytterligare 40 (FYRTIO!!!) minuter utan soptunna innan vi såg en i skogsbrynet. Detta betyder alltså att det är okej att slänga skiten i Göteborg eller!?! 

Av SjuHundraMiljoner - 10 mars 2009 10:48

AV: MesserSchmitt

Finns det en stad i detta land som kan hjälpa till att bli av med bloggtorka så är det Göteborg. Jag var där i helgen så nu kommer det komma många inlägg på kort tid så förbered er på att det blir mycket läsning. Första kommer efter lunch.

Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards