SjuHundraMiljoner

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av SjuHundraMiljoner - 12 mars 2009 14:56

AV: MesserSchmitt

Se bilden och sen "I rest my case!"

Av SjuHundraMiljoner - 12 mars 2009 13:48

AV: MesserSchmitt

Jag har, ytan några som helst diplomerande utbildningar, ställt en diagnos på mig själv. Jag har nämligen kommit fram till att jag är ADHD-social. Jag pratar med allt, alla och tror att dom vill prata med mig. Troligtvis är det inte så, men jag lever i den villfarelsen tills motsatsen bevisats.

Jag kom på detta igår när jag efter gympasset stannade typ en timme till och i stort sett bara pratade med dom som jobbar där. Det var väl kanske bra att jag pratade med dom anställda för dom typ måste ju vara trevliga och tillmötesgående mot sina kunder.


Jag har sagt det tidigare och säger det igen: Planet Fitness is da shit!  

Av SjuHundraMiljoner - 12 mars 2009 09:19

AV: MesserSchmitt

I Göteborg har dom humor. Haha det är humor att säga att dom har humor i Göteborg. Till exempel så vet ju alla att när man kommer till kassan i en affär så brukar det stå välkommen eller dylikt i displayen på kassan. Är det så i Göteborg? Oh no där stod det (och läs detta med Göteborgsdialekt) "Tjenare"

DET är humor!

Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards