SjuHundraMiljoner

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av SjuHundraMiljoner - 23 mars 2009 19:32

AV: MesserSchmitt

Satt och kollade på Cops och då inträffade en intressant grej som här är fritt översatt av mig:

Polis: Har du körkort?

Misstänkt kvinna: Nej!

Polis: Varför blev du av med körkortet?

Misstänkt kvinna: För att jag körde utan körkort och sen fick jag böter.


Fasiken det är stort att lyckas bli av med körkortet genom att köra utan att ha körkort.

Av SjuHundraMiljoner - 23 mars 2009 10:12

AV: MesserSchmitt

I helgen kom jag på mig själv att återigen sitta och prata mat under middagen och då inte den maten vi åt. Detta fick mig att börja fundera på om det bara är jag eller om det är så att man i regel pratar annan mat än den man äter för tillfället. Istort sett jämnt när jag äter så hamnar mina samtalsämnen kring: "Vad ska vi äta till middag/lunch, olika maträtter, vad som är gott/inte gott" osv osv

Är det inte meningen att man ska fokusera på det som äts just där och då? 

Hoppas att det inte bara är jag som är skev.

Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards