SjuHundraMiljoner

Direktlänk till inlägg 16 april 2009

Jag skäms....

Av SjuHundraMiljoner - 16 april 2009 23:24

AV: MesserSchmitt

...för att jag återigen har svikit bloggen under en viss tid. Detta beror på många faktorer som bland annat innefattar en absurd förkylning/sjukdom samt påsken med påskhare och allt vad det innebär. 

Det har dock hänt en hel del som borde berättas om och jag ska ta upp det mesta. Min början av allt detta är att jag nu är uppsagd och arbetsbefriad från jobbet så jag kommer förhoppningsvis kunna dra in ett inlägg eller två om dagarna. :D Dock var egentligen inte detta början men jag tyckte att det var det bästa efter denna långa tid.

 
 
H

H

17 april 2009 14:44

Där ser man, ännu en som svikit sin blogg..
Jag har varken tid eller ork känns det som.

http://salombo.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

17 april 2009 14:57

Vilka ursäkter *fnys*

http://sofiasko.bloggagratis.se

 
Syltan

Syltan

20 april 2009 14:44

Bara två inlägg om dagen???Nej, nu förväntar jag mig minst FEM inlägg om dagen! :-)
Vad ska du annars göra? Städa, eller...

http://syltan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sofia

21 april 2009 00:22

hörru! sluta va en sån slapptask!

 
Ingen bild

Syrran

23 april 2009 19:40

Vart tog alla bra blogg inlägg vägen? Har du så mycket att göra nu när du är arbetsbefriad eller har du så lite o göra att du inte har något att skriva om? Kram

 
Janne

Janne

10 maj 2009 19:43

Ser att det går framåt för dig ;)

http://mrgundez.bloggagratos.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SjuHundraMiljoner - 15 oktober 2009 23:05

Av: BesserWisser Härliga tider, sköna tider. Med en kall i sin hand, sonen i knät och liggandes i hängmattan i solnedgång! Till råga på allt bli rånad på läckerheterna av vår taggiga inneboende Ralph som oxå diggar öl, korv och hårdrocksbandet Mu...

Av SjuHundraMiljoner - 10 juni 2009 14:54

AV: BesserWisser   Tänkte bara bli lite nostalgisk och tänka tillbaka på alla härliga stunder jag och MesserSchmidt haft på jobbet då vi faktiskt var aktiva på den här bloggen.   Faktum är att man blir som mest kreativ när man gör nått väldigt monoto...

Av SjuHundraMiljoner - 8 april 2009 15:11

AV: MesserSchmitt Ja nu har då löpträningen kommit igång. Fick ett presentkort på löplabbet av min underbara flickvän så nu ska nya skor köpas in och sedan är det bara att köra ännu hårdare. Jag hade med mig min flickvän på första löprundan och hon f...

Av SjuHundraMiljoner - 6 april 2009 13:19

AV: MesserSchmitt Jag är en människa som lever lite såhär dag för dag och i förbifarten hör jag lite löst vad som händer i världen och just nu pågår tydligen en finanskris som är rätt allvarlig. Ibland så kommer dock nyheter som jag inte har så stor ...

Av SjuHundraMiljoner - 2 april 2009 13:08

AV: MesserSchmitt Så vad lyckades jag med under gårdagen!? Jag älskar första april och försöker lura så många som möjligt på så kort tid som möjligt och detta är historierna och sakerna jag lyckades med på olika personer: En lägenhet sprängd på vägen...

Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards