SjuHundraMiljoner

Alla inlägg den 8 december 2008

Av SjuHundraMiljoner - 8 december 2008 13:22

AV: MesserSchmitt

Okej nu måste jag alltså gräva efter min största politiska ådra för att på något snyggt diplomatiskt sätt förklara läget. 

"I did NOT have sex with that woman!" är ett citat som jag inte kan använda. ;D 

Vi börjar med kryssningen så kan jag säga att jag har inte följt "Färjan" någonting men den dära puckade Håkan har varit överallt så han känner jag till, men någon kvinnlig vakt vet jag inte vem det är eller såg någon på båten överhuvudtaget. Och på färjan hände absolut ingenting på den kvinnliga fronten för att jag hade annat i tankarna och det är väl den personen som MR BesserWisser syftar på i just denna frågan.


Hela livet så förföljs man av massa filmer som försöker återskapa något som liknar det perfekta och detta beror antagligen på att det ska finnas något som alla ensamma människor ska kunna luta sig tillbaka mot för att få en liten stund av den lyckan som dom utspelar att det finns. I filmer är allting så snuttigt och det klickar alltid i slutändan. Jag har aldrig trott på innehållet i dessa "chic" flicks, men nu vette faaan om jag måste omvärdera allting. 

Kortfattat i detta nu kan jag bara säga att jag träffat en klockren tjej som det klickar med på i stort sett alla plan.Hon är smart, rolig, trevlig, mysig, vacker, sexig och rätt ålder. Sen huruvida det blir vi eller inte återstår att se men jag hoppas! 


Där har du storyn MR BesserWisser och har du en vit springare kan jag testa att rida dit och se om jag kan get her swept off her feet (eller vad man nu säger) Grejen är att hon är så pass bra att jag funderar på att köra stenåldersmetoden (om den är sann) att ta min träpåk, åka dit, slå henne i huvudet med den och dra hem henne i håret. Om det nu är det man vill göra...

Av SjuHundraMiljoner - 8 december 2008 11:13

Av: BesserWisser

Mr MesserSchmidt har styrt lite fruntimmersbitar på sista tiden och kom in till jobbet väldigt sent med i stort sätt samma kläder som han lämnade i fredags. Undrar om han fått en firre på kroken månne?


Ja hur är det nu egentligen??

Av SjuHundraMiljoner - 8 december 2008 10:55

AV: BesserWisser

Jag har lillkillen hemma sjuk med hosta och 40 graders feber vilket gör det svårt att sova. Främst för honom såklart som håller på att brinna upp under täcket men oxå för mamma och pappa som får springa upp och ner med vatten och febernedsättande hela nätterna.


Jag skulle tippa på att jag sovit ca 4 timmar per natt sen förra onsdagen. Det har i sin tur gett mig såna jävla blåsor i munnen pga sömnbristen.


Blåsor är ett jäkla otyg och fan värre en myggbett! Sen det här med att när man inte har dom tänker man inte på hur lyckligt lottad man är och går ju inte direkt och njuter av att - Ååååh vad härligt jag har det utan blåsor!


Jag ska fan bita sönder dom jävlarna!

Undrar om det blir bättre då?

Av SjuHundraMiljoner - 8 december 2008 10:37

AV: MesserSchmitt

Ja som ni märker har det varit stiltje i blogg djungeln under helgen och detta beror på att jag lät datorn vara kvar på jobbet och det var riktig tur att jag gjorde det men jag återkommer till den punkten. 


Kryssningen inleddes med att jag och Johan (se nedan) träffades och tog en pre-cruise-beer och la upp schemat inför kvällen. Jag var stabil och gav Johan min mobil eftersom dom inte har skaffat fram ett alkolås till mobiler än. Sen bordade 16 glada kollegor Thrash båten Cinderella för en oförglömlig kväll. Det var som det brukar. I ordning var det: Personalmöte, Tax free, hyttsupa, middag (buffé såklart), hyttsupa, karaoke (Jag körde Nordmans I lågornas sken till folkets jubel), disco, styrdans med Jennie (asroligt och sjukt länge sen), hyttsupa, disco, lite småtjafs och sedan sova. 


När vi vaknade upp på morgonen efter hade någon gjort inbrott i 3 av våra hytter medans vi sov. Som tur var hade dom åkt fast så vi fick tillbaka i stort sett allting. Jag tror inte dom hade varit inne i våran hytt men om jag haft datorn med mig kan jag ge mig fan på att den rykt all världens väg. 


Övriga helgen gick i mysets tecken med bland annat en advents glögg med släkten på mammas sida igår. 

Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards