SjuHundraMiljoner

Alla inlägg den 11 december 2008

Av SjuHundraMiljoner - 11 december 2008 10:59

AV: MesserSchmitt

På kontoret är det just nu 4 stycken som väntar på barn eller dom har stoppat in lussebullen i ugnen och därav blir det mycket snack om barn namn och annat. Just nu leder ju MR och fru BesserWisser överlägset i coolhet, bortsett från om dom får en flicka där MR BesserWissers önskan inte ligger helt i linje med antimobbningskampanjerna som går på TV och radio enligt min mening.


Nåväl detta snack föranledde att när jag under gårdagen messade och pratade med föremålet för MR BesserWissers tidigare inlägg ang min relationsstatus så kom detta på tal. Det är en av dom stora fördelarna med denna fantastiska människa att vi kan prata om allt och ingenting helt obehindrat. I alla fall så blev det snack om vad man skulle göra om man fick tvillingar och efter ett tag så kommer V med ett enastående förslag. Fett och Keff och därefter barkade samtalet åt helvete med mycket skratt. 

"Ursäkta är det du som är Fett Rosenholm?"

"Va snackar du om, jag är Keff!" 


"Fett Keff kom in och ät!" 

Vi hade hysteriskt roligt åt detta men i slutändan kanske även dessa namn går stick i stäv med tidigare nämnda  antimobbningskampanjer men det var roligt. Kom gärna med förslag på konversationer som innehåller Fett och Keff.

Av SjuHundraMiljoner - 11 december 2008 10:25

AV: MesserSchmitt

Vi vill med detta inlägg bekräfta att julen står för dörren och vi har inte kört denna blogg så länge men vi vill på detta vis tacka våra trogna läsare och även er som är inne för första gången.


FRÅN OSS ALLA TILL ER ALLA EN RIKTIGT GOD JUL!!!!!

Send your own ElfYourself eCards
Av SjuHundraMiljoner - 11 december 2008 09:36

AV: MesserSchmitt

MR BesserWisser är en oerhört trevlig, glad och rolig kille. Han är även väldigt fyndig och kan uttrycka sig vilket gjorde att jag hakade på hans blogg förfrågan för jag visste att det kunde bli roligt. Men när jag läste inlägget

L O V E så blev JAG rörd, imponerad och stolt över att känna denna man och då var inlägget en hyllning till MR BesserWissers minst lika klockrena fru. Att han kunde skriva så känslomässigt och dessutom med rim fascinerade mig.

Jag håller med Sofia till viss del att det är skillnad på söta och äckligt söta men det inlägget var bara klass, gulligt och oerhört välskrivet. Jag hoppas och önskar att jag kommer få chansen att skriva något dylikt om 3 år. 


Du är en stabil man MR BesserWisser och jag kommer sakna dig när du ska dra på en pappaledighet grande!

Av SjuHundraMiljoner - 11 december 2008 08:16

AV:BesserWisser

Happy happy joy joy! Nu är det jul igen och klappar ska inhandlas, locket ska läggas på brunnen och stian ska skuras. Grisen ska få ett äpple och smaska på och mandeln gömmas bland gryn, mjölk och kanel!

Merry xmas!

Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards