SjuHundraMiljoner

Alla inlägg den 9 december 2008

Av SjuHundraMiljoner - 9 december 2008 10:25

AV: MesserSchmitt

Varje år skapas en riktigt stor debatt i dom svenska hemmen. Hetare än FRA lagen, större än IP affären. Ska det vara stjärna eller spira överst på julgranen? Detta vill vi naturligtvis reda ut en gång för alla och skapar således en omröstning så vi statistiskt kan säkerställa vad som är bäst och vad svenska folket vill ha. Lägg er röst till höger.

Själv är jag en stor Spira fan så min röst hamnar på den.

Av SjuHundraMiljoner - 9 december 2008 09:34

AV: MesserSchmitt

Jag vet att det kanske inte är så intressant för gemene man att läsa om mitt kära Hammarby, men jag måste ändå presentera lite nyheter när det dyker upp. I detta fall så har det visat sig att Sochaux som är en fransk bottenklubb tydligen har visat intresse för Charlie och förhandlingar har inletts. Detta är inte bekräftat såklart men Lasse Eriksson har sagt följande: "Vi kommenterar inte hur långt vi har kommit." Och då känns det som om det är något på gång.


Nu är ju slutfrågan hur mycket vi kommer få för honom. Kanske bräcker vi Petters pinsamma övergångssumma (Några presentkort, 2 bira och en brödrost) med hästlängder så vi i alla fall får en Sodastreamer! 

Av SjuHundraMiljoner - 9 december 2008 08:20

AV: BesserWisser

Igår när jag kom hem till Nypan strax efter klockan 18 och klev in i hallen möttes jag av en ljuvlig saffransdoft. Det var min BanditQueen som hade stått och rört ihop världens godaste saffranslängder fyllda med kärleksröra.


Kärleksröran är självklart ett hemligt recept som bara familjemedlemmar får ta del av men jag ska ge er en chans eller rättare sagt, jag kommer ge MesserSchmidt en chans att få smaka en bit och sen gissa vad som är i!


Chanserna som ni nyss trodde att ni hade blåstes därmed bort totalt iom att hans smaklökar antagligen är förblindade med "sushi" alternativt läppglans.


Den kvartstående promillen skulle vara att BanditQueen släpper receptet här på bloggen som ett litet gästspel om även Mr MesserSchmidt rankar dom som kanske världens genom tiderna grymmaste saffransbulle!


pulkarace nedför backarna

alla rör på klackarna

i stadens vinterdräkt

du irrar efter klappar

bland bilar och jäkt

håll hårt så du inte tappar

TEMPOT!!


Pöss!

Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards