SjuHundraMiljoner

Alla inlägg den 16 december 2008

Av SjuHundraMiljoner - 16 december 2008 13:31

AV: MesserSchmitt

Eftersom Sofia har lite problem med sitt radiointervjuande så tänkte jag hjälpa henne lite på traven genom att visa hur det gick till på tiden det begav sig. Nedanstående är ju utformat för TV men är säkert applicerbart på radio också. Se och lär Sofia och sen är det bara att ge sig ut i julhandelskommersen och försöka sig på nya intervjuer.


Av SjuHundraMiljoner - 16 december 2008 08:54

AV: MesserSchmitt

För några dagar sen fick jag en påminnelse att jag hade ett stort brev att hämta ut på lokala postkiosken. Anledningen till att jag inte hämtat ut det var att jag har inte beställt något och väntade ingen leverans av något. Således pallrade jag min slappa röv och hämtade ut detta paket/brev. I det så låg det en bok som tydligen är den första i historien om Bella och Edward vilket ligger till grund för filmen Twilight. Det låg även ett soundtrack till samma film samt en fribiljett för att se den på bio. Det var ingen avsändare och inget meddelande i brevet och sånt hatar jag! Jag vill veta vem som har skickat det och varför, men jag antar att jag inte kommer få reda på det. Kanske måste läsa boken även fast jag inte är en bokläsare. 

Av SjuHundraMiljoner - 16 december 2008 07:55

AV: BesserWisser

Klart datorn hängde sig igår när jag hade skrivit en a4:s inlägg om gårdagen, vi får se om Bandit Queen får upp den när hon startar upp datan idag. Annars är det tack och goodbye!

Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards