SjuHundraMiljoner

Alla inlägg den 15 november 2008

Av SjuHundraMiljoner - 15 november 2008 20:41

AV: BesserWisser

Här kommer man och bjuder er på årgångs-vin och ni tror att det är nån jäkla California White jag ställer på bordet!?

- Määä CV är ju gott juh!

Tyvärr så riktade jag inte in mig mot dig fröken fjortis utan någon som i alla fall skulle känna skillnad mellan vitt och rött.

Det här är sista chansen inann jag måste förklara Tjejen is the grejen som nerlagd. Trist tycker jag för potentialen är skyhög och det skulle inte behöva finnas några förlorare bara vinnare. Nu visar det sig att ingen ens vågar satsa på andra sidan bollplanket och då får vi väl köpa det!

Do it! Just do it!

Av SjuHundraMiljoner - 15 november 2008 13:50

AV: MesserSchmitt

Shit här vänder man sig bort i sisådär SjuhundraMiljoner ögonblick och då smäller det bara till och värsta projektet är igång. Det jag tänker skriva nu verkar ju inte ha så stor betydelse då MR BesserWissers omtänksamma projekt inte har fallit så väl ut, men OM det mot all förmodan kommer vara någon som nappar på detta projekt så kan jag lägga till lite om mig själv. Jag är hundmänniska och då menar jag verkligen HUND. En kompis till mig är så kallad hundvakt åt en Chihuahua/Papillon korsning. Så kallad skriver jag för att en sån korsning eller chihuahua/papillon överlag är INTE hundar. Speciellt inte den jag träffade igår. Det var mer en råtta med lite större öron och adhd. Så om ni gillar djur som accessoarer så göre er icke besvär!

Av SjuHundraMiljoner - 15 november 2008 13:19

AV: BesswerWisser

Här ger man ala tjejer en chans att få träffa världens mysigaste kille och så är det inte en enda som behagar svara? Är det så att alla tjejer som bloggar redan sitter i ett fast förhållande, mammalediga och därför har tid med det? Eller är det så att alla tjejer som bloggar är mycket blygare än dom som inte gör det? Kanske en kombination!?

Ja ja whatever, när söndagen kommer med ångesten så lär ni krypa till korset. Allternativt ikväll med några glas vin under västen. För övrigt börjar jag lite smått undra om inte MesserSchiDt själv har gått på en rejäl snestyrning då han ännu inte orkade sig in hit för att ge en kommentar. Det är mycket möjligt att vår vän fortfarande knallar omkring någonstans helt ovetande om vilken jäätegrej som håller på att hända..... eller är det så att han fått napp och ni som har väntat med er intresseanmälan gått bet på detta jättekap?? Kan ju ni leta efter honom bäst ni vill här inne ... om det är nu d man vill göra...

Tidigare månad - Senare månad

Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards