SjuHundraMiljoner

Alla inlägg den 28 november 2008

Av SjuHundraMiljoner - 28 november 2008 16:26

AV: MesserSchmitt

Jag är en av dessa personer som man inte ska skicka kedjebrev till för att det stannar hos mig. Jag ignorerar, raderar och försöker glömma fortare än kvickt att jag fått detta otyg. Och jag vill dessutom passa på att meddela alla att jag fortfarande lever, jag har inte drabbats av olycka, ingen i min närhet har gått bort, jag har ett jobb osv osv.

Nu har jag fått ett av dessa sattyg av Sofia och jag tänker för hennes skull försöka göra lite av det som stod men dock så känner jag att jag vill utmana ödet i denna stund och eventuellt dö den plågsamma död som Sofia undvek genom att frångå sina principer så jag gör inte allt som stod där.


Så här går det till: Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

1. Jag har två Greyhounds

2. Jag är utbildad sjökock men jobbar som säljare.

3. Jag har haft sex medan jag körde bil på E4:an. 

4. Jag har blått bälte i karate (Taget för massa år sedan och aldrig använt)

5. Jag jagar älg.

6. Jag är sjuuukt morgontrött

7. Nu ska jag gå och fira en polare som fyller 30! 


Så Sofia nu har jag gjort en del av det du ville. Mer får du inte ut av detta! ;-)

Av SjuHundraMiljoner - 28 november 2008 15:47

AV: BesserWisser

Fantastiskt vad lite man kommer på att skriva när man som bäst behöver det! Det är just nu total idétorka på fronten kreativa inlägg.


I helgen är det i alla fall upplagt för debatt då namnbestämmande av den nya herrklubben ska stiftas. Jag har några intressanta förslag som jag i brist på annat ska försöka dra här.


Vi - Vinnande Intiativ

STIL - Sällskapet Tilltalande Inre Liv

MÖÖ - Med Öppna Ögon

EU - Evigt Unga


Vilket tror ni på? Har ni några andra bättre förslag?


Trevlig helg!

Tidigare månad - Senare månad

Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards