SjuHundraMiljoner

Alla inlägg den 17 november 2008

Av SjuHundraMiljoner - 17 november 2008 16:30

AV: MesserSchmitt

Nu har jag lessnat på att vänta så jag tar eget beslut om min trisslott så i väntan på att någon skall välja vilken ruta som ska skrapas så tar jag och skrapar mittenrutan och där döljer sig 25 (tjugofem) Ajajaj! Inte bra!

Av SjuHundraMiljoner - 17 november 2008 13:17

AV: MesserSchmitt

Det tog ett tag men nu så har då ruta 3 skrapats och efter ett inlägg från RegPeg så blev det helt logiskt nedersta högra rutan. Och nu börjar det hända grejer för där bakom låg en Klöver 50 (Femtio). Två såna till och jag kommer rapportera från en TV-studio. Skulle så ske så kan jag naturligtvis inte vänta på att ni ska komma med kommentarer om vilken ruta jag ska skrapa så passa på nu medans ni har chansen att påverka detta Triss öde. Naturligtvis så får ni bara välja en ruta var så RegPeg har gjort sitt i denna "tävling".

Av SjuHundraMiljoner - 17 november 2008 10:32

AV:MesserSchmitt

 Ruta två blev överst till vänster och där döljdes det 1000 (Ettusen) och nu mina damer och herrar tänker jag helt frångå mina principer och ge ER chansen att välja nästa skrapruta. För alla er som vet hur en trisslott ser ut kan jag säga att det finns 7 oskrapade platser kvar. Och det är naturligtvis först till kvarn som gäller!

Av SjuHundraMiljoner - 17 november 2008 08:43

AV: Messerschmitt

Nu börjar en ny vecka och måndagar är inte en favoritda, men denna kanske kan bli riktigt bra då jag upptäckte en trisslott i min jacka som jag köpte i fredags men inte har skrapat än. Kommer det bli ett "Plötsligt händer det!" moment? Jag stänger mina ögon, tänker positiva tankar och går loss på trissen. Konsten att skrapa en triss är att göra det metodiskt och med ett förutspått mönster. Jag börjar i övre högra hörnet och där står det 100 000 (Hundratusen) Fortsättning följer! Missa inte denna spännande show i 9 akter.

Tidigare månad - Senare månad

Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards