SjuHundraMiljoner

Alla inlägg den 16 november 2008

Av SjuHundraMiljoner - 16 november 2008 19:12

Jaha då har årets första snö fallit från himlen och som vanligt blev den inte långvarig. Nu väntar några månader med mörker, slask och eventuellt kyla. Jag ser verkligen fram emot denna tid (IRONI) för att efter det så kommer sommaren igen. Innan dess ska jag nog ha hunnit göra några inlägg till säg en ca sjuhundramiljoner skulle jag tro.

Av SjuHundraMiljoner - 16 november 2008 11:55

AV: BesserWisser

Jag måste nog indikera att detta påhopp inte är helt korrekt då faktiskt två personer har gett respons, visserligen är Sofia inte singel men datesugen var hon minsann :P. Jag vet inte om det här med pengar höjer kursen för din attraktionskraft Mr MesserSchmidt, jag skulle nog satsa på något annat. Det är iofs helt möjligt att du söp bort alla slantarna igår alternativt tappade plånboken i taxin på väg hem och är sedemera pank såhär 10 dagar innan löning... hade inte varit oväntat om så var fallet. Vi får se om Malin som verkar nyinflyttad nappar på det här med julstädningshjälp haha, att få städhjälp för en femma en hel dag vore inte dumt....kanske ska lägga ett bud själv nu när jag tänker efter. Eloge till Puli som visar stor omtänksamhet när hon tipsar oss!

Who is it that gonna bring it down??

Av SjuHundraMiljoner - 16 november 2008 08:34

AV: MesserSchmitt

Nu drar vi till med lite mer drastiska metoder eftersom MR BesserWissers inte funkar. Idag är det söndag och jag mår som en gatuhund från Spanien. Därför får ni här och nu chansen att adoptera mig under en dag. Den som bjuder mest får äganderätt till mig under söndagen den 21:a december. Då kan man använda mig till julstädning, julshopping eller helt enkelt bara ha mig som en mysig adventskudde i soffan. Pengarna kommer oavkortat gå till MR BesserWissers barns kommande utbildning eller andra roligheter. Tävlingen pågår fram till och med den 17:e december och budgivningen sköts i kommentar fältet. Må bäste person vinna.

Tidigare månad - Senare månad

Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards