SjuHundraMiljoner

Alla inlägg den 27 november 2008

Av SjuHundraMiljoner - 27 november 2008 14:53

AV :MesserSchmitt

Ja som ni såg på tidigare inlägg så var det som det var igår. Jag har med andra ord mått sådääär idag och jag fick precis en bild av en kollega som är rätt lik mig faktiskt. Jag skulle vilja köra på den här: "Aldrig mer sprit!" varianten men det är ju som att ställa ut en säck med godis framför ett gäng sjuåringar på kalas och säga åt dom att dom inte får käka. Det tar ju ett tag men nog faan sliter dom sönder säcken så småningom.

Det där kanske lät lite förvirrat då  jag kanske framstår som alkis men så är inte fallet utan det är bara efterdyningarna från gårdagen.

Av SjuHundraMiljoner - 27 november 2008 10:46

AV: BesserWisser

Igår kände sig Mr MesserSchmidt tvungen att hänga ut underskriven på en rätt lam bild och vid sidan av tracka lite. Efter att genomslaget av hans angrepp gav föga resultat blev han istället lite luslinskåt själv och bestämde sig för att göra nått åt det! Idag har han på något sätt en grå dimma över auran och benämner sig numera som Mr Mess.


För när gårdagsnatten blev som den blev gav det eko i dagens känsla av vällust och det är inte med lite röda ögon han försöker släpa sig genom dom oändliga timmar som kvarstår innan soffa pizza och 1,5 liter Cola hägrar.


Jag återbetalar bara tjänsten kära du inget annat!


Puss på re!

Tidigare månad - Senare månad

Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards