SjuHundraMiljoner

Direktlänk till inlägg 14 november 2008

Tjejer se hit! Ni kan vinna en date!

Av SjuHundraMiljoner - 14 november 2008 20:30

AV: BesserWisser

Analfabet? Jag? Haha det var det värsta jag har hört jag har väl för fan alltid rätt. Jag säger såhär ja: Säger jag att MesserSchmidt stavas MesserSchmidt så är det bara så, sen om nån annan säger annat samt inte är en riktigt person in real life (sorry att jag breakar detta för dig MesserSchmidt men Google är inte din riktiga vän även om du bara får prata med henne när du kommit från jobbet) du skulle behöva ha någon annan att prata med för att få perspektiv. Om vi nu skulle korsa en ensam MesserSchmidt och antalet bloggande tjejer där ute (vi har hört att det är för lite killar som bloggar) vet du vad vi får då? Jo, vi får ett alldeles nytt projekt!


***TRUMMVIRVEL***


 Projekt: Tjejen is the grejen!

Vi ska alltså med hjälp av vårt knappa vokabulär se om vi kan få nån gullig tjej att gå på en date med min kära kamrat. (du kan skjuta upp hakan nu Mr Messer) Jag kan berätta lite vår vän som ni säkert nu är otroligt nyfikna på. Killen gillar sport (många killar gör ju det, jag vet om det känns som en repris men jag menar bara att han rör på sig och är mysig att krama) och fotboll är mest intressant. Han har alltid nära till skratt, oerhört omtänksam, bangar inte för nått så gillar ni äventyr och galna spontana utflykter är det bara att haka på. Han är den på jobbet som alla tjejer har som favorit och han får kramar från höger och vänster... problemet är att tyyyp noll är singlar on the office. Är det någon som gillar att bli bortskämd med komplimanger, kramar och omtanke eller har en väninna som vågar ta chansen. Men ta den då för guds skull denna kille är ett kap och jag fattar inte att han fortfarande är på marknaden!!!?

Inlägg bemöts med största diskretion(jag bestämmer att det heter så) men ifall man inte vill lägga det offentligt här finns alltid vår mailadress.

sjuhundramiljoner@live.se


Först till kvar gäller! Vi reserverar oss för att slutförsäljning då det är en mycket begränsad upplaga eller snarare UNIK!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SjuHundraMiljoner - 15 oktober 2009 23:05

Av: BesserWisser Härliga tider, sköna tider. Med en kall i sin hand, sonen i knät och liggandes i hängmattan i solnedgång! Till råga på allt bli rånad på läckerheterna av vår taggiga inneboende Ralph som oxå diggar öl, korv och hårdrocksbandet Mu...

Av SjuHundraMiljoner - 10 juni 2009 14:54

AV: BesserWisser   Tänkte bara bli lite nostalgisk och tänka tillbaka på alla härliga stunder jag och MesserSchmidt haft på jobbet då vi faktiskt var aktiva på den här bloggen.   Faktum är att man blir som mest kreativ när man gör nått väldigt monoto...

Av SjuHundraMiljoner - 16 april 2009 23:24

AV: MesserSchmitt ...för att jag återigen har svikit bloggen under en viss tid. Detta beror på många faktorer som bland annat innefattar en absurd förkylning/sjukdom samt påsken med påskhare och allt vad det innebär.  Det har dock hänt en hel del som...

Av SjuHundraMiljoner - 8 april 2009 15:11

AV: MesserSchmitt Ja nu har då löpträningen kommit igång. Fick ett presentkort på löplabbet av min underbara flickvän så nu ska nya skor köpas in och sedan är det bara att köra ännu hårdare. Jag hade med mig min flickvän på första löprundan och hon f...

Av SjuHundraMiljoner - 6 april 2009 13:19

AV: MesserSchmitt Jag är en människa som lever lite såhär dag för dag och i förbifarten hör jag lite löst vad som händer i världen och just nu pågår tydligen en finanskris som är rätt allvarlig. Ibland så kommer dock nyheter som jag inte har så stor ...

Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards