SjuHundraMiljoner

Alla inlägg under november 2008

Av SjuHundraMiljoner - 13 november 2008 12:59

AV: Besserwisser 

Att vara först är inte alltid det viktigaste. Det är vad man gör på resans gång fram till målet som räknas!

- Jag säger såhär ja: Tänk dig att du ska hitta en fru eller i alla fall någon som du vill vara med resten av ditt liv! Tänk dig att du då inte vill resa jorden runt för att hitta denna rätta. Tänk dig att du kanske inte kommer så jävla långt med din Peugot och att du utgår från Strömsund. Har du då 0,5% av sjuhundramiljoners chans att det ska säga klick, jaa då har du ... få se ..  2, 5 +234 ... 3,5 miljoner skönheter att jaga i närsocken.


Kan du komma och säga att du har många fruar sen Messerschmidt.

Kan du ju välja nya fruar varje kväll att spendera natten med, och kanske ha en möjlighet att få en lika söt unge som min om det nu är det man vill göra!?

Av SjuHundraMiljoner - 13 november 2008 12:44

AV: Messerschmidt 

Jaha Besserwisser! Nu har vi startat en blogg och som så många gånger förr så är jag naturligtvis först. Undrar hur det kommer sig att det är så? Jag föddes först, jag blev 30 först, jag hade en flickvän först, jag hade jobb först.... listan kan göras huuuuuur lång som helst. Det enda du har lyckats åstadkomma först är en grymt söt liten krabat tillsammans med din Bandit Queen eller vad vi ska kalla henne.

Det roliga med din son är att forskarna måste ju slåss om att få kontrakt på att undersöka dig för det är ett under att DU av alla har lyckats få en så söt son. Eller så är det kort och gott så att din son har 99,5% dna från Bandit Queen och 0,5% från dig.


Vi hörs mannen!

Tidigare månad - Senare månad

Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards