SjuHundraMiljoner

Alla inlägg under november 2008

Av SjuHundraMiljoner - 21 november 2008 20:20

AV: MesserSchmitt

På väg hem från jobbet idag så gick jag förbi Systembolaget på Klarabergsgatan i centrala Stockholm. Jag har aldrig förut sett fenomenet som utspelade sig där men det var iallafall som att gå på krogen. Det var kö och vakter som stod utanför och släppte in allteftersom det kom ut kunder. Hur bisarrt som helst..."Har du leg?" "Du är snygg su får komma in." Precis som på krogen hahaha förstå dom som blev nekade att komma in på bolaget bara för att dom typ inte stod på gästlistan.

Av SjuHundraMiljoner - 21 november 2008 15:56

AV: BesserWisser

Mannen som förhöjt underhållning i det annars så stelbenta Rapport har nu fått kicken men jag tror hans karriär kan stiga till något som är så mycket bättre än rabbla nyheter efter monitorn. Hejja Rikard!! 

Av SjuHundraMiljoner - 21 november 2008 14:40

AV: BesserWisser

Säga vad man vill om jobbet men chefen är rätt skön som underhåller oss med partymusik och roliga klipp från diverse humorinslag. Just idag är jag stark, just idag mår jag bra...  Dock smyger sig tröttheten på en som en undulat på tjack så jag ska göra ett försök att duna in här bakom skrivbordsväggen och förhoppningsvis kniper en powernapp på en kvart eller så! MesserSchmidt får hålla utkik så byter vi om ett tag! Kung på kvällen kung på dan och allt sånt, kör hårt!

Av SjuHundraMiljoner - 21 november 2008 13:33

AV: MesserSchmitt

Igår var det SPINN galan och jag och MR BesserWisser var inte sena att dricka lite sprit och svänga våra lurviga. Syns inte så bra och det såg nog egentligen inte så bra ut ändå men såhär var det iallafall. Och bakis som jag är så kan jag inte formulera meningar riktigt ordentligt heller upptäckte jag just.

Nåväl enjoy!  

Av SjuHundraMiljoner - 21 november 2008 13:08

AV: BesserWisser

Ha ha ha Peter var inte riktigt med på den passningen och ser faktiskt lite smått förvånad ut. Stackarn!

Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards