SjuHundraMiljoner

Alla inlägg den 2 februari 2009

Av SjuHundraMiljoner - 2 februari 2009 13:48

AV: MesserSchmitt

 Herrens vägar äro outgrundliga säger dom som tror på gud. Jag säger att det mesta i mitt liv är outgrundligt men har ändå på något sätt fått lite struktur och innebörd den senaste tiden. Anledningen till att JAG har varit inaktiv är väl först och främst att jag har stadgat mig med kvinnan tidigare nämnd på denna blogg. Sen har jag även gått in i min träning väldigt hårt. NEJ jag har inte gått ner 8 kg på 2 månader som utlovat men jag har byggt upp en träningsabstinens som inte är av denna jord samt börjat dieta och pulvrat så om ett tag är jag där. Jag vet att det inte är en okej ursäkt men jag har i alla fall inte suttit hemma på min röv och lekt med barn. 


Livet går som sagt sin gilla gång men en liten saknad efter blogg-pådrivaren MR BesserWisser finns där. Just idag är jag oerhört trött då natten spenderades på Arlanda Jets hemma område tittandes på Super Bowl. Jag har sett alla Super Bowls sen 1994 tror jag att det var och förra årets är nog den mest spännande tätt följd av årets match där Pittsburgh Steelers (tyvärr) avgör med 35 sekunder kvar av matchen. Kurt Warner, quarterback i Arizona Cardinals, fick en chans men blev oturligt blockad precis när han skulle skicka iväg bollen i ett sista "Hail Mary" försök. 


Det är ju tredje gången jag skriver detta tror jag men jag ska verkligen försöka bli lite mer verksam både inom bloggskrivandet samt läsandet av våra nyfunna blogg-vänners bloggar. 


Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards