SjuHundraMiljoner

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av SjuHundraMiljoner - 7 februari 2009 09:18

AV: MesserSchmitt

När det är grått och trist ute och jag går i väntan på att den allsvenska fotbollssäsongen ska börja så finns det faktiskt en sak som under 6 lördagar lyser upp tillvaron och det är Melodifestivalen. Den rör upp så mycket känslor hos mig glädje, förbannelse, vemod, lycka och mycket mer. I slutändan brukar jag tycka att fel låt vann, men jag följer ändå den svenska delen av festivalen. Tror dock att jag bojkottar Eurovision i år för röstningen där är inte helt okej tyvärr. 


Nåväl till första deltävlingen som drar igång ikväll där mina favoriter är Emilia och Nina Söderquist. Hur jag kan ha dom som favoriter är att dom i år har släppt en minut av varje låt på melodifestivalens hemsida så jag har tjuvlyssnat. 

 Imorgon kommer en recension av dagens deltävling.

Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards