SjuHundraMiljoner

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av SjuHundraMiljoner - 9 februari 2009 16:16

AV: MesserSchmitt

Jag har en kollega på jobbet som har fått bli något av en stand in för MR BesserWisser ur humorsynpunkt för att få dagarna att gå lite lättare. Vi tränar tillsammans och där blir det mycket snack. Dels kom vi fram till att han är som ett årgångsvin.

Lite fyllighet, en del strävhet, lite större beska och ofantligt stor bitterhet.

 Han har redan nu konstaterat att han som pensionär kommer sitta längst fram på dom lokala bussarna och vara bitter över allt eller som han själv uttryckte det: "Fyyy Faaaaaaaan!" 

Jag önskar honom lycka till med detta och hoppas att det faller väl ut.

Av SjuHundraMiljoner - 9 februari 2009 11:33

AV: MesserSchmitt

Måndagar har jag lagt som min träningsfria dag, men jag kan ju inte hålla mig ifrån gymmet så på lunchen nu ska jag gå ner och sätta mig i bubbelpoolen och bara njuta. Fasiken vad jag kan skatta mig lycklig som tränar på bästa gymmet i stan med vanlig pool och bubbelpool allt till en bättre kostnad än på SATS. Planet Fitness is da shit! 

Av SjuHundraMiljoner - 9 februari 2009 08:36

AV: MesserSchmitt

Jag har skrivit om det förut men det kan inte sägas nog många gånger: Måndagar är ett satans påhitt som borde strykas ur kalendern. 

Många tycker om måndagar och säger att det är så skönt att vara utvilad och komma tillbaka till en ny arbetsvecka. Jag säger att jag är faan tröttare än någonsin på måndagar och enda anledningen att man jobbar är att man inte är multimiljonär och kan göra vad man vill. Det är ett måste men inte mycket roligare än så.

Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards