SjuHundraMiljoner

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av SjuHundraMiljoner - 19 februari 2009 15:40

AV: MesserSchmitt

Berättade precis för chefen om ett oerhört fascinerande program från USA som jag såg igår. Det var ett program, med programledare kommentatorer och experter om en kille som skulle käka 1,09 kg "boloni".

Då slänger han över nedanstående på msn och det var faaan så mycket roligare! 

Av SjuHundraMiljoner - 19 februari 2009 08:20

AV: MesserSchmitt

Ni vet hur man ibland kan somna konstigt så när man vaknar upp så har armen domnat bort eller man kanske har ont i en axel. I natt lyckades jag med konststycket att vakna upp med:

Ont i höger öra (av att ha legat snett på kudden).

Ont i höger axel.

Halvt bortdomnat vänster- och högerben.

Det är stort tycker jag. Det var ingen skön känsla kan jag dock meddela men alla mina kroppsdelar hittade tillbaka till sin fulla kapacitet och hur ont jag än hade så var det bara att vända sig om och titta på den som låg bredvid mig och då blev jag glad och mådde bra igen. 


Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards