SjuHundraMiljoner

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av SjuHundraMiljoner - 5 februari 2009 10:49

AV: MesserSchmitt

Fick en kommentar på mitt inlägg om frånvaron av alkohol från fru BesserWisser. 

"bra initiativ av din polare.. nu kan du ju tänka dig hur det känns att ha 9 vita månader +en hel drös månader efteråt med enbart pyttesmuttande på nått vinglas till maten. Inte undra på att alla tycker att man blivit så trist sen man skaffade barn."


Jag vill med detta inlägg bara säga att jag tycker denna kvinna är ganska cool faktiskt. (Det lilla jag har träffat henne vill säga) Hon är väldigt trevlig, snäll och en jävel på att baka samt som jag ser det en perfekt fru till MR BesserWisser även fast hon är vegetarian. Ni vet hur man ibland bara blir så jäkla glad över vissa par för att dom passar så sjukt bra ihop. Detta är ett sånt par. 


Sen måsta jag tyvärr, som svar på kommentaren, säga att vi har inte alla tur här i världen att bli dom som inte föder barn. Jag är INTE avundsjuk på 9 månaders total nykterism samt X antal månader till med småsippande på max ett eller två glas vin i veckan eller hur det nu är.


SNÄLLA fru BesserWisser försök få din slacker till man att åtminstone kläcka ur sig ETT inlägg i veckan nu när jag är tillbaka på banan!

Av SjuHundraMiljoner - 5 februari 2009 10:45

AV: MesserSchmitt

Imorse vaknade jag som vanligt efter i stort sett en timmes snoozande. Snoozmekanismen är för övrigt en fantastisk uppfinning. Nåväl jag blir ju alltid stressad av detta så jag fick skynda mig att göra mig iordning innan jag hastade till pebdeltåget. Jag kom försent till jobbet bara för att hämta min dator och åka iväg på ett kundbesök. Det var helt enkelt som så att jag hade bokat in ett möte klockan 09.00 bara för att få sovmorgon men det hade jag glömt så jag fick stressa på som vanligt. En god tanke som förvandlades till extra mycket stress. Ibland är man smart.....oftast inte! 

Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards