SjuHundraMiljoner

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av SjuHundraMiljoner - 4 februari 2009 15:04

AV: MesserSchmitt

Akinator är en karaktär på internet som är tankeläsare. Denna killen är ganska säker på att gissa vem du tänker på. Han klurade bland annat ut Will Ferell, Michael Jordan, Djingis Khan och Fredrik Reinfeldt.

Däremot klarade han inte av att gissa rätt på min mormor, Meg Ryan, Loa Falkman, L.L Cool J och Jenna Jameson.

Gå in och testa för det är riktigt roligt! 

Av SjuHundraMiljoner - 4 februari 2009 09:09

AV: MesserSchmitt

Eftersom MR BesserWisser tydligen inte vill haka på den uppvaknade trenden att köra på i bloggen så tänkte jag försöka väcka den björn som åker på stryk titt som tätt. Nedan ser ni mitt i stort sett omöjliga resultat att slå på Björnespelet. Detta gjorde jag på nyårsnatten då jag jobbade extra. Jag tycker nyårsafton är lite överskattat så jag fixade det nya årets mest svårslagna rekord.

MR BesserWisser vart har du dina blynävar nudå!?!

Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards