SjuHundraMiljoner

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av SjuHundraMiljoner - 24 februari 2009 16:30

AV: MesserSchmitt

Jag hittade ett riktigt roligt klipp som jag här vill tillägna våran bloggvän Sofia som ska bli något reporter liknande. Sofia, se och ta lärdom! 

Av SjuHundraMiljoner - 24 februari 2009 09:54

AV: MesserSchmitt

Såg just att The Prodigy spelar på Berns nu på torsdag och har dessutom Dave Grohl från Foo Fighters som special guest. Jag började lyssna på dom 1995 tror jag att det var och såg dom i Solnahallen 13 december 1996. Dom är brutalt bra och när dom kör live blir man helt euforisk. 400 kronor kostar kalaset och det är tyvärr lite för mycket för min plånbok i dessa bistra tider. :(  Någon rik, glad människa som vill bjuda? 


Får väl hålla tillgodo med senaste videon från deras nya album "Invaders must die" som släpps i början på mars.

Av SjuHundraMiljoner - 24 februari 2009 09:00

AV: MesserSchmitt

Ikväll börjar då skitprogrammet med Linda Rosing där hon ska hitta sin drömkille. Det jag inte fattar är hur killar kan gå med på att dejta henne efter allt som har varit runt detta freak. Jag personligen tycker att hon är ful, äcklig och en jävla Ö kändis som hittar på saker för att få rubriker kring sig själv. För att jag ska kunna tracka programmet och dom killar som är med så ska jag ta fram ett stycke spyhink, en kudde eller annat avreageringsobjekt och titta åtminstone 5 minuter på programmet om jag klarar av det.

Om ni klickar här kan ni även se vart Linda Rosing härstammar ifrån. Ni måste dock scrolla ner en bit. 


Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards