SjuHundraMiljoner

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av SjuHundraMiljoner - 23 februari 2009 14:31

AV: MesserSchmitt

Jag tycker INTE om katter och nedanstående film är ett litet exempel på varför. Dom är oerhört lömska och filmen är faktiskt riktigt verklig även fast den är tecknad. Min flickvän har två katter varav den ena gör precis som denna katt och jag väntar med spänning på den natten när hon gör likadant som den här tecknade katten.

Kossan.se
Av SjuHundraMiljoner - 23 februari 2009 13:12

AV: MesserSchmitt

För att ni inte ska missförstå detta inlägg så vill jag bara säga att jag på inget sätt är inne på S/M, men det finns ändå viss smärta som är skön och här listar jag topp tre.


1. Tatueringssmärta: Visst det känns som ett rakblad som dras över huden men riktigt skönt ändå på något konstigt sätt. 

2. Träningsvärk: Denna smärta är ju ihållande under en period, men jag vet ju att den gör nytta och därav andraplatsen på sköna smärtor-listan.

3. Senadrag under foten: Nu kanske ni tycker att jag är knäpp, men ibland är det skönt att, när man ligger framför TVn på kvällen, bara spänna foten och känna hur stortån bara knyter ihop sig och senan eller vad det nu är dras åt vilket leder till en skön smärta.

Av SjuHundraMiljoner - 23 februari 2009 09:31

AV: MesserSchmitt

Ja då har vintern åter tagit sitt fäste över Sverige efter en helg i snöns tecken. Detta öppnar ju upp möjligheter som jag trodde gått om intet för denna vinter. För er som har följt bloggen så vet ni att jag har en förkärlek till kombinationen snöfyllda backar och sopsäckar. Kanske ska ta en kväll i veckan och smyga iväg till någon backe och släppa lös barnet inom mig.

Någon som hakar på!?

Klotterplank

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur lång tid behöver ett genomsnittligt rikspucko på sig för att svänga ut på en öppen väg?
 2 minuter
 5 minuter
 30 minuter
 10 år
 Ett ljusår

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards